Absolver-opas & kaksoispiste; Kaikki Cairnin paikat

Anonim
Absolver-opas & kaksoispiste; Kaikki Cairnin paikat - Pelit

Sisältö

Jos ihmettelet, kaivos on kasa kallioita, joita käytetään paikkojen, hautausmaiden muistomerkkien ja muiden tavaroiden merkitsemiseen. Devolver Digitalissa Absolver Kairneja käytetään kuitenkin ryöstelyyn. Olennaiset panssarikappaleet ovat kalliopahvissa, jotka ovat piilossa koko kartalla. Jotkut näistä ovat epäilemättä omia, mutta jotkut hankalat ovat ehkä jääneet väliin. Tässä oppaassa kerrotaan, mistä löydät pelin jokaisen kuopan.

Jos aiot seurata tätä ohjetta kirjoitetulla tavalla, suosittelen, että tarkastelemme merkintöjä ja pomo-sijainteja koskevaa opastamme, koska järjestys, jossa vierailet pelialueilla, on sama kuin tässä oppaassa esitetyt.

Keski-satama: 3 Cairnsia

Siirry kohtaan hyvin takaisin alueelle, jossa taistelette Lamrenia löytää ensimmäinen kaulus.

Syötä Keski-satama Ohjaussillalta ja seuraa oikealla olevaa vettä aina telakan loppuun asti. Sitä valvoo tavallisesti vähintään 2 vihollista.

Ohjaussillan sisäänkäynnistä Keski-sataman päähän suoraan eteenpäin, ota vasemmalle ja mene ylös portaita ylöspäin. Käänny oikealle, seuraa polkua, ja kurkku on vasemmalla puolella.

Raslan Coliseum: 3 Cairns löytää

Kun taistelet Ristaelin kanssa, pudota alas reunasta ja siellä on kaivos.

Suuntaa ovi vasemmalle, kun astut kolossiiniin ja seuraa portaita ylöspäin. Kun olet jälleen nousenut ulos, mene alas portaita etukäteen ja seuraa polkua vasemmalle löytääksesi sen.

Sinun täytyy voittaa Stagger-mestari, Jinn Mesca saat tämän. Kun hän on löytänyt hänet, aiemmin lukittu ovi avautuu Colosseumin sisällä. Pudota alas reunasta, kun astutte ovelle ja käänny oikealle. Noudata polkua ja löydät cairnin.

Jos haluat apua Jinn Mescan löytämisestä, tutustu oppaamme, jolla voit avata Stagger Style Early On -palvelun, joka kattaa kuinka löydät Drunken Fist Masterin.

Metsästyspolku: 3 Cairnsia

Ohjaussillalta tuleva pää alas vasemmalle polulle poistetusta puusta.

Toinen alue on tällä alueella Hunting Pathin alttarin vieressä.

Mennä takana puu, että Revario istuu alla ja seuraa polkua, kun haluat löytää viimeisimmän tuolin tällä alueella.

Unohdettu temppeli: 3 Cairns löytää

Kun kirjoitat aluetta, pää oikealle muutaman vihollisen ohi, ja tulet pieni kaltevuus. Seuraa polkua ylöspäin löytääksesi cairn. Jos tulet alttarille, olet mennyt liian pitkälle. Käänny ympäri ja sinun pitäisi nähdä polku, joka sinun täytyy ottaa.

Mene takaisin sisäänkäynnille, mutta tällä kertaa ota vasemmalle. Löydät tämän alueen toisen kaivoksen joistakin portaista, joita vartioivat 2 tai 3 vihollista.

Jos haluat saada viimeisimmän tuolin tällä alueella, sinun täytyy kiivetä temppelin huipulle. Se on reunassa ikkunan takana temppelin takana.

Bird Callerin Outpost: 3 Cairns löytää

Vuonna talo, jossa taistelet Ama Sabaa, mene yläkertaan ja huone on nurkassa.

Seuraa polku talon takana, jossa taistelette Ama Sabaa. Pidä menossa umpikujaan ja löydät toisen kuopan.

Päätä taloon parveke lähellä alueen keskustaa. Cairn on parvekkeella.

Oratian Quarters: 3 löytää Cairns

Alttarilta tällä alueella päätä sisäpihalle ja mene oikealla olevan oven läpi. Noudata portaita alueelle, jossa on kaksi vihollista, jotka vartioivat tätä kurkkia.

Syötä tähän alueeseen Raslan Colosseumilta, seuraa vasemmalla olevaa seinää ja tee u-käännöksen, kun se päättyy etsimään kaulan.

On kaksi suurta rakennusta tällä alueella; ensimmäinen pääsee maahan ja toinen pääsee vain kiipeämällä ensimmäisessä rakennuksessa. Oratianin neljänneksen viimeinen kuori on toisen rakennuksen ylimmässä kerroksessa.

Adalin torni: 3 Cairnsia

Löydät Cairnin nurkassa alue, jossa taistelet Dormekin kanssa, johon pääsee portaikon alla olevan aukon läpi.

Käänny porttiin, joka johtaa Essence Reservesiin, käänny oikealle ja kuoppa on umpikujan kulmassa.

Jatkakaa portista Essense-varauksiin, päätä portaita vasemmalle. Käänny ympäri kerran, kun pääset yläreunaan ja cairn on nurkassa.

Essence Mines: 1 Cairn löytää

Suunnata kolmannessa kerroksessa, ja seuraa polkua umpikujaan, josta löydät kaulan joidenkin murtuvien kattiloiden edessä.

Jos on jotain, jota olen unohtanut, kerro seuraavista kommenteista ja lisää vinkkejä ja vinkkejä Absolver, tutustu lisää Absolver oppaita!