Assassin's Creed & kaksoispiste; Odyssey muinaiset stele-paikat

Anonim
Assassin's Creed & kaksoispiste; Odyssey muinaiset stele-paikat - Pelit

Sisältö

Massiivisessa maailmassa Assassin's Creed: Odyssey, siellä on paljon asioita, joita voit kerätä niin kauniiksi muinaisen Kreikan kauniit tasangot.

Yksi hankittavista keräilytuotteista tulee edellisestä pelistä, jossa käydään muinaisissa haudoissa, jotta saat selville kultaisia ​​tabletteja. Tässä pelissä heitä kutsutaan nimellä stele ja kun keräät yhden, saat pienen määrän kokemusta ja yhden kykypisteen.

Tämä opas hajottaa kunkin piilotetun Stele-paikan sijainnit ja yksityiskohtaisesti sen polun, joka sinun täytyy tehdä, jotta löydät ne muinaisessa haudassa. On kaksikymmentäkaksi paikat koko pelin ajan, joten valmistaudu hämmästyttävään maantiekiertoon Kreikan läpi!

1: Ensimmäisen Pythian hauta

Löydät tämän ensimmäisen haudan vähän luoteeseen Delphin pyhäkköstä, tarttui pienelle mäelle.

Kun pääset sisälle, siirry rintaliikkeeseen ja käänny oikealle. Sinun täytyy murtaa ruukut pienen reiän edessä ja liukua sen läpi.

Mene portaita alas ja jatka käytävällä, kunnes näet murtuvan seinän käärmeen, joka on sijoitettu sen eteen. Tappaa käärme, hajota seinä ja mene läpi vaatia ensimmäinen Stele!

2: Alkathousin hauta

Tämä hauta sijaitsee aivan Megaran ulkopuolella, länsipuolella.

Syötä hauta ja ota oikea käänne, josta löydät huoneen, jossa on murtuva seinä. Tuhoa seinä ja mene syvemmälle temppeliin.

Sinun tarvitsee vain mennä eteenpäin, kunnes olet portaiden alareunassa, jossa otat vasemmalle. Palkinto on käytävän lopussa.

3: Eteoklesin hauta

Jos haluat löytää tämän sijainnin, haluat mennä osoitteeseen Eleusisen pyhäkköstä luoteeseen.

Noudata haudan polkua, kunnes tulet huoneeseen, jossa on suuri sotilaskuva, jossa on uusi ovi läpi oikealla.

Mene uudelle polulle, ja tulet pieneen huoneeseen, jossa on käärme ja laatikko, johon voit liikkua. Tappaa käärme, siirrä laatikkoa, ja Stele tulee käytävällä olevan huoneen päälle.

4: Orionin hauta

Siirry tähän hautaan luoteeseen Amphiaraosin Healing Sanctuarysta. Tämän haudan ulkopuolella on melko vähän verta, mutta älä anna sen pysäyttää sinua!

Suuntaa sisään ja tee polku vasemmalle. Voit mennä alas portaita ja seurata polkua, kunnes olet pakko valita oikealla tai vasemmalla. Jälleen, valitse vasen ja näet palkinnon seuraavan huoneen takana.

5: Mycenaean hauta Ajaxista

Vaikka tämä hauta löytyy Salamisin vieressä on helppoa, pääsy siihen voi osoittautua vaikeaksi, koska sisäänkäynnissä on aina kourallinen hävittäjiä.

Voit aina hiipiä niitä ohi, mutta myös niiden tekeminen toimii! Kun olet sisällä, seuraa vasenta polkua ja jatka suoraa.

Tämä johtaa lopulta huoneeseen, jossa on kolme reikää, jotka voit liukua läpi mutta haluat mennä läpi keskellä. Jatka ja hyppää alas viimeisessä huoneessa olevaan suureen reikään vaatia kauan odotettua palkintoasi.

6: Artemision Tomb

Artemision-hauta sijaitsee Artemision Pointin pohjoisrannikolla.

Päätä sisällä, jossa sinun täytyy hypätä alas reikään ja jatkaa eteenpäin vedellä täytettyä sisäänkäyntiä. Sukeltele veteen ja mene suoraan, kun olet ainoa oikeus, joka sinulle on saatavilla.

Voit rikkoa pinnan ja jatkaa tiukkaan käytävään, joka on täynnä painepisteitä ja suuria piikkejä. Dodge nämä ja sitten lopulta sinun täytyy siirtää pieni laatikko paljastaa pieni polku, jossa voit vaatia seuraavaa Stele.

7: Parmenonin hauta

Tämä hauta on Koinyran linnasta lounaaseen.

Jos noudatat polkua, näet neljä suurta ruukkua, jotka estävät pienen reiän, jonka voit liukua. Seuraava Stele on toisella puolella.

8: Orpheuksen hauta

Löydät tämän haudan lounaaseen sieniluolasta. Jatka sisälle ja löydät tyhjän huoneen, jossa on valtava reikä katossa.

Mene läpi reiän ja uuden polun, kunnes saavutte laatikoiden estämän seinän, jonka avulla voit siirtyä läpi. Seuraavassa huoneessa on suuri reikä, jota valvovat monet käärmeet, joten katsele askelta!

Löydät Stelin tämän käärmeen saastuttaman huoneen takana.

9: Hylätty hauta

Tämän haudan sisäänkäynti on Poliochni-raunioista etelään Sky Fall Lakesissä.

Mene läpi irrotettavan seinän ja liu'uta sitten pieni reikä. Sitten aiot ottaa vasemmalle, oikealle, toiselle oikealle, vasemmalle ja sitten hypätä alas suuressa reiässä.

Etsi huone, jossa on pieni reikä takaseinässä liukumaan, ja seuraa polkua huoneeseen, jossa on täynnä käärmeitä ja seuraavaa Steleäsi.

10: Stony Sepulcher

Löydät tämän haudan lounaaseen kaupungin Chios, aivan saaren läntisen laivan sataman vieressä.

Kun olet sisällä, seuraa polkua ja kun sinulla on tilaisuus, ota oikeus. Tulet luukkujen estämään sisäänkäyntiin, jonka aiot liikkua, ja sen jälkeen, kun olet mennyt hieman eteenpäin, löydät tämän haudan Stele.

11: Brizon hauta

Tämä hautan sisäänkäynti on Kynthoksen raunioista pohjoiseen Artemiksen pyhissä maisemissa.

Tämä hauta on hieman hankala. Suuntaa sisään ja seuraa polkua, kunnes tulet huoneeseen, jossa on käärme sen keskellä. Tuhoa neljä ruukkua, jotka sijaitsevat huoneen vasemmalla puolella, ja liu'uta reikä.

Mene seuraavalle polulle, kun vasen polku on ensimmäinen mahdollisuus. Seuraavassa huoneessa hyppää alas reikä ja etsi seuraava polku, jonka kori on estänyt. Kun olet siirtänyt laatikon, löydät Steleen taittuvan seinän takana.

12: Polybotien hauta

Löydät tämän haudan Pharmakeia Bayn Herb-kalastuskylästä etelään.

Sinun tarvitsee vain seurata polkua ja tuhota joitakin ruukkuja, jotka estävät pienen sisäänkäynnin. Jatka eteenpäin ja et löydä Steleä hetkessä. Vaikka sinun pitäisi miettiä painelevyt koska he ovat koko lattialla lopullisessa huoneessa.

13: Giant Heroes Burial Ground

Suuntaa kaukana Apollonasista Marble Bayssä löydät tämän haudan sisäänkäynnin juurella, katettu muratti.

Päätä sisäpuolella ja valmistaudu menemään veden alle uudelleen, kun joudut sukeltamaan eteenpäin jatkaaksesi. Ui suoraan, vie vasemmalle ja mene seuraavaan huoneeseen, jotta voit mennä pintaan. Huoneessa on luominen, jonka täytyy liikkua, ja löydät Stelin juuri sen yli.

14: Alkaioksen hauta

Voit tehdä tien tähän hautaan menemällä Parosin satamasta lounaaseen kuvanveistäjän Elysiumissa. Ole varovainen, kun saavut, koska sisäänkäyntiä valvoo pieni banditileiri. Käsittele heitä ja mene sitten sisään.

Käänny vasemmalle ja seuraa käytävää, kunnes näet laatikon, joka estää pienen sisäänkäynnin vasemmalla puolella. Siirrä tämä laatikko ja löydät seuraavan Steleen sen takana.

15: Unohtuneen sankarin hauta

Hyppäämme koko ajan Helot Hills missä aiot löytää seuraavan haudan Kaakkois-Akriaiista.

Kun pääset sisään, tuhota ruukut, jotka tukevat sisäänkäyntiä oikealla puolella, ja liu'uta läpi. Mene portaita alas ja ota toinen oikeus, jossa voit siirtyä toiseen huoneeseen, jossa Stele on sisällä.

16: Pheidonin hauta

Sinun ei pitäisi olla vaikeuksia löytää tämä hauta sisäänkäynti, koska se sijaitsee Argosin länsiosassa Argolisin alueella.

Suorita suoraan hautaan ja ota ensimmäinen oikeus. Ota tämä polku, kunnes kohtaat käytävällä täynnä ruukkuja. Tuhoa nämä ja ajattele jalkasi, koska siellä on paljon piilotetut painelevyt odotan sinua!

Ota toinen oikeus, jossa näet käytävän, jossa on kattiloita täynnä, mutta varokaa jälleen painealustat tällä alueella. Löydät Steleen irtautuneen seinän takana.

17: Agamemnonin hauta

Tämä hauta sijaitsee Fleious Military Campin luoteisosassa Agamemnonin palatsi.

Tämän haudan sisällä haluat mennä vasemmalle kahdesti, ennen kuin ryhdyt oikealle ja päädyt huoneeseen, jossa on painelevyjä.

Sinun tehtäväsi on siirtää laatikko huoneen läpi ja sijoittaa sen puoli barrikadi toiselle puolelle. Voit hypätä sen yli, kun olet valmis. Seuraa käytävää ja löydät seuraavan Stele-huoneen huoneessa, jossa on massiivinen reikä lattialle.

18: Eurypyloksen hauta

Sinun täytyy mennä ulos tapa löytää tämä hauta. Se sijaitsee Panachaikos-vuoren huipulle.

Sisällä voit seurata samaa polkua jonkin aikaa, kunnes tulet huoneeseen, jossa sinun täytyy selvittää toinen laatikko palapeli. Tämä ei saisi viedä sinua liian kauan, jotta se pääsee seuraavaan huoneeseen. Mene alas tällä käytävällä, jossa voit siirtyä vielä yhteen huoneeseen, jossa Stele sijaitsee.

19: Ensimmäisen mestarin hauta

Tämä hauta sijaitsee Idean-luolasta länteen Unohdettu suolla.

Tämän haudan ulkopuolella on pieni bändien leiri, joten yritä hiipiä tai tappaa ne. Haudan sisäänkäynti näyttää kuivuneen suihkulähteen alta, jossa on muutama ruukku.

Kun olet ensimmäisessä huoneessa, voit hypätä laatikkoon seuraavalle tasolle. Noudata uutta polkua ja tämä antaa sinulle mahdollisuuden liukua huoneeseen, jossa on painelevy, jossa on murtuva seinä. Katkaise seinä ennen kuin piikit nousevat ylös ja jatka sitten.

Kun teet matkalla seuraavalle käytävälle, pidä silmällä seuraavaa rikkoutuvaa seinää. Stele on piilossa sen takana.

20: Oinomaoksen tuhoutunut talo

Seuraava pysäkki vie sinut lounaaseen Fort Koroibosista Olympian laaksossa.

Haudan sisäänkäynti on piilossa kukkulan vieressä tuhotun kodin vieressä. Mene polulle ja löydät Steleen välittömästi.

21: Atlasin tyttären hauta

Tämä pieni hauta on kaukana lounaaseen Teuthis-leiristä Psophisin vuorella.

Aiot liukua ensimmäiseen huoneeseen ja seurata tietä suoraan Stelin läpi, ja sen pitäisi olla huoneen takaosassa suurella patsaalla.

22: Styxin vesiputous

Lopullinen hauta on vähän Elikia Peakin synkronointipisteestä pohjoiseen.

Kun olet sisällä, ota oikealle niin pian kuin voit ja seuraa tätä polkua aina takaisin. Viimeinen Stele odottaa sinua käytävän lopussa.

---

Ja siellä on se, kaikki kaksikymmentäkaksi muinaista hautaa Assassin's Creed: Odyssey jaettu sinulle!

Pidä se täällä GameSkinnyssä enemmän Assassin's Creed Odyssey oppaat ja vihjeet. Jos et ole jo tehnyt, tutustu pelin tarkasteluun.