Miten saada Red Star -renkaat Sonic Forcesissa & lpar; vaiheet 21-30 & rpar;

Luomispäivä: 21 Elokuu 2021
Päivityspäivä: 11 Saattaa 2024
Anonim
Miten saada Red Star -renkaat Sonic Forcesissa & lpar; vaiheet 21-30 & rpar; - Pelit

Sisältö

Sonic Forces on uusin osa Sonic-franchising-järjestelmään ja siinä on monia mekaanisia ja tyylivalintoja, jotka ovat samanlaisia ​​kuin aiemmat pelit. Tavoitteesi on jälleen voittaa tohtori Eggman ja hänen joukkonsa pelin kaikilla tasoilla. Tavoitteenamme on auttaa sinua löytämään mahdollisimman monta Red Star -merkkiä. Jos tarvitset aiempia vaiheita kuin voit seurata tätä linkkiä Red Star -renkaille vaiheissa 1-10, tai jos etsit vaiheita 11-20 kuin seuraa tätä linkkiä.

Vaihe Kaksikymmentäyksi: Kemiallisten laitosten verkko-terminaali

• Ring One: Haluatko seurata rautatieliikennettä alusta asti, kunnes pääset kolmeen kiskoon, jotka sinun täytyy jauhaa. Tässä vaiheessa haluat hypätä nopeasti oikealle ja seurata sitä. Sinun täytyy tarttua yli ja ampua läpi joitakin renkaita. Ensimmäinen Red Star Ring on vasemmalla puolella, mutta sinun täytyy hypätä nopeasti oikealle välttääksesi kuoleman.
  • Ring Two: Tämä tulee hyvin ensimmäisen jälkeen. Hidasta itseäsi raiteilla, jolle olet nyt hiomassa, ja hyppää alas alla olevaan kiskoon. Käänny oikealle ja toinen rengas on tällä tiellä.
  • Sormus Kolme: Jos haluat löytää tämän Red Star Ringin, joudut jälleen hiottamaan joitakin kiskoja. Tämän renkaan kiskot ovat heti toisen jälkeen, kun seuraa polkua eteenpäin. Rengas on vasemmalla puolella vasemman kiskon lopussa, mutta sinun täytyy siirtyä takaisin oikeaan kiskoon tarttumalla siihen.
  • Ring Four: Tulet lopulta eräisiin vihollisiin laserosion jälkeen (tämä tapahtuu sen jälkeen, kun olet tullut kemikaalitehtaaseen), jonka sinun täytyy liikkua. Voit murskata vihollisia, jotka vievät sinut seuraavaan alueeseen pyörivillä alustoilla. Punainen tähti rengas on sijoitettu pyörivän alustan yläpuolelle kulmassa.
  • Ring Five: Sinun pitäisi pian osua tarkistuspisteeseen, ja sinun täytyy seurata luonnollista tietä, kunnes tulet enemmän pyöriviin alustoihin. Haluat istua tällä alustalla, kunnes vesivoimaa pakottaa sinut alas ja voit tarttua viimeiseen renkaaseen.

Vaihe kaksikymmentäkaksi: Death Egg Death Egg

• Ring One: Kun tulet siniseen pisteeseen, joka johtaa ylöspäin, odota, että ne muuttuvat siirtymällä tasojen väliseen kuiluun sen sijaan, että se johtaisi ylöspäin. Noudata polkua, kunnes pääset jousille ja alustoille ja nouset ylös. Mene vasemmalle lähelle viimeistä alustaa ja käytä kevään avulla sinua ylöspäin saadaksesi ensimmäisen Red Star Ringin.
  • Ring Two: Seuraa luonnollista polkua ja jatka suuntaasi ylöspäin. Sinun pitäisi jälleen nähdä sinisiä pisteitä, jotka tekevät polun ylöspäin. Varmista, että tehostat tätä ennen kuin se muuttuu. Täältä sinun on Boost-katto ylittää kattopolun ja tartuttava toiseen renkaaseen.
  • Sormus Kolme: Sitten mene taaksepäin siitä kohdasta, lyö tarkistuspisteeseen, jossa sinun pitäisi tulla siniseen pisteeseen uudelleen. Seuraa sitä alaspäin, kun se on kaareva alaspäin. Sitten sinun pitäisi osua toiseen alustaan ​​toisen joukon pisteitä. Odota, että se käy alaspäin ja seuraa polkua, kolmas Red Star Ring on juuri kelluvan alustan alapuolella.
  • Ring Four: Mene taaksepäin ja juuri sen jälkeen, kun olet löytänyt tarkistuspisteen, pudota alas alustan välillä ja sinun pitäisi tulla toiseen tarkistuspisteeseen. Noudata polkua oikealle ja siellä on osa, jossa on jouduttava pois useilta alustoilta, myös joitakin jousia, jotka heittävät alaspäin. Jos pystyt osumaan kaikkiin jousiin oikein, kun saavut alareunaan, voit tarttua tähän Red Star Ringiin.
  • Ring Five: Tämä punainen tähti rengas voit löytää kolmannen tarkistuspisteen jälkeen. Noudata polkua ja sinun pitäisi ottaa liikkuva alusta. Loppupäähän, alusta putoaa, jolloin voit tarttua viimeiseen Red Star Ringiin.

Vaihe kaksikymmentäkolme: Metropolis Metropolitan Highway

• Ring One: Kun lähestyt ylöspäin suuntautuvaa kaltevuutta, lähetät sinut ylöspäin puskuriin, pudotat alas sen sijaan, että jatkaisit ylemmälle tasolle. Smashing läpi joitakin vihollisia seuratessasi luonnollista polkua sinun täytyy pudottaa alas alemmille tasoille ja suunnata vasemmalle. On oltava kammio, joka on täynnä renkaita ja ensimmäinen punainen tähti rengas on oikeassa yläkulmassa.
  • Ring Two: Jatka taaksepäin vasemmalle, jossa on jousia, jotka vievät sinut takaisin ylemmille tasoille. Ennen jousien lyömistä toinen rengas on ensimmäisen jousen alapuolella.
  • Sormus Kolme: Sen jälkeen, kun olet jatkanut polkua, päätä vapaata kaatumista. Kun alkaa kokea ohjuksia, jotka laukaisevat sinua alhaalta, sinun täytyy liikkua itseäsi syksyllä, jotta vältät osuma. Alas matkalla sinun pitäisi pystyä havaitsemaan Red Star Ring, jos menet tarpeeksi nopeasti ja vältät ohjukset, joiden pitäisi pystyä tarttumaan siihen.
  • Ring Four: Kun olet löytänyt tarkistuspisteen laskun jälkeen, kohtaat erilaisia ​​vihollisia, jotka sinun täytyy voittaa. Kun olet voittanut ensimmäisen vihollisjoukon, sinun pitäisi törmätä joihinkin kelluviin ilmassa. Voit käyttää Homing Attackiasi kuilun ja Red Star Ringin keskellä.
  • Ring Five: Juuri ennen lopullisen tarkistuspisteen lyömistä sinun täytyy tehdä tie alaspäin liikkuvien alustojen kautta ilman, että sivussa olevat piikit vahingoittuvat. Sinun pitäisi nähdä kehä alustojen välissä, kun liikut tämän osan läpi.

Vaihe kaksikymmentäneljä: Metropolis Null Space

• Ring One: Kun olet seurannut kiskoja, sinun pitäisi päästä pyöreään areenaan, jossa viholliset vangitsevat sinut. Kun olet voittanut heidät, tartu kapseliin ja käytä voimaa päästäksesi edessänne olevaan alustaan. Näin löydät ensimmäisen Red Star Ringin.
  • Ring Two: Päätä hieman tästä pisteestä, kunnes osuitte yhdellä puolella olevalle alustalle. Pudota vasemmalle puolelta lähinnä oleva puoli ja voit kaataa joitakin kiskoja uudelleen. Noudata tätä polkua nopeasti hyppäämällä vasempaan kiskoon ja työnnetään puskuriin. Tämä johtaa sinut toiseen alustaan, josta löytyy toinen rengas.
  • Sormus Kolme: Käytä tätä alustaa sisältävää kapselia ja käytä Homing Attackia hyökkäämällä viholliset. Sinun pitäisi tulla kolmeen renkaaseen ilmassa, osuma oikealle puolelle ja se vie sinut seuraavalle alustalle. Kolmas Red Star Ring on täällä tämän alustan takana.
  • Ring Four: Edellisen renkaan vieressä on ramppi, joka lähettää sinut takaisin polulle. Seuraa luonnollista polkua, kunnes tulet toiseen kiskojen sarjaan. Tämä Red Star Ring on keskiraidalla, mutta sinun täytyy hypätä nopeasti oikealle välttääksesi putoamisen.
  • Ring Five: Sinun täytyy sitten käyttää Homing Attackiasi saadaksesi itsesi torni-alustalle. On enemmän vihollisia, jotka kelluvat ilmassa, jos käytät samaa hyökkäystä, se johtaa sinut tämän vaiheen lopulliseen renkaaseen.

Vaihe kaksikymmentäviisi: Eggman Empire Fortress Imperial Tower

• Ring One: Seuraa luonnollista polkua, kunnes olet siirtynyt alaspäin. Jatka alemmalla polulla, kunnes näet rakenteen, johon haluat kiivetä. Sitten löydät alueen, jossa on useita kapseleita, jotka työntävät sinut ylöspäin. Viimeinen työntää sinut ylös sarakkeeseen, josta löydät ensimmäisen Red Star Ringin.
  • Ring Two: Sieltä, palaa alas ja kiipeä rakenteen oikealle puolelle. Sitten osuu rengas, joka lähettää sinut vasemmalle ja tarkistuspisteeseen, seuraa tätä polkua. Tulet pian kohtaamaan reunan, jossa on joukko vihollisia. Niiden yläpuolella on toinen rengas. Käytä vasemmanpuoleisia kapseleita voidaksesi lisätä sinut tähän alueeseen.
  • Sormus Kolme: Voit sitten käyttää vasemmalla olevaa korkeampaa kapselia lisäämään sinua seuraavaan Red Star Ringiin.
  • Ring Four: Kun olet saavuttanut tarkastuspisteen nousemasta rakenteisiin, näet useita kapseleita. Voit nostaa pois yhden ja käyttää Homing Attackiasi edelleen työntämällä itseäsi ilmaan. Sinun täytyy jatkaa tätä, kunnes tulet johonkin kelluvaan renkaaseen. Tässä on neljäs rengas.
  • Ring Five: Kun olet seurannut oikealle kulkevaa polkua, tulet kohtaamaan toisen tarkistuspisteen. Voit pudota alas polulle, jossa on muutama vihollinen. Täältä sinun kannattaa käyttää Homing Attackiasi lisäämään sinua tornin ympärysmitan ympärille. Jatka suuntaan oikealle, ja tulet lopulta viimeiseen Red Star Ringiin tässä osassa.

Vaihe Kaksikymmentäkuusi: Eggman Empire Fortress Canyon

• Ring One: Rampin käynnistämisen jälkeen näet joukon vihollisia, joiden pitäisi pystyä käyttämään Homing Attackia. Jos keskität tämän hyökkäyksen oikealle tulevien vihollisten ryhmään, voit noutaa ilmassa kelluvan renkaan.
  • Ring Two: Tämän jälkeen haluat pudota alas punaisiin tehostusrenkaisiin, jotka ampuvat sinut kiskoon. Jos käytät polun vasemmalle puolelle, voit ajaa pois rampista ja ampua ylöspäin. Voit sitten tarttua toiseen Red Star Ringiin, joka kelluu ilmassa.
  • Sormus Kolme: Tulet pian törmätä puskuriin, joka ampuu sinut ylöspäin ja Homing Attackin avulla voit hyökätä edellä olevia kelluvia vihollisia vastaan. Tee tämä ja tee tietä kohti tason oikeaa puolta, näet vihollisen, jonka avulla voit käyttää Homing Attackia uudelleen. Red Star Ring on tämän vihollisen vieressä.
  • Ring Four: Tämän jälkeen sinun täytyy pudottaa ja poimia kapseli, kun käytät Boost-kykyäsi. Tulee puskuri eteenpäin, joka käynnistää sinut ylöspäin, jossa voit käyttää Homing Attackia vihollisilla, jotka kelluvat ilmassa. Jatka tätä, jotta Punainen tähti -rengas on vasemmalla puolella, ennen kuin siirryt eteenpäin.
  • Ring Five: Tämän jakson jälkeen sinun on käynnistettävä ramppi, jossa voit käyttää kotitakohyökkäystä toiseen vihollisjoukkoon tarttumalla viimeiseen Red Star Ringiin tässä osassa.

Vaihe kaksikymmentäseitsemän: VS Infinite.

Tämä on toinen pomo taistelu ja viimeinen vastaan ​​Infinite. Näin ollen tässä osassa ei ole Red Star -renkaita.

Vaihe kaksikymmentäkahdeksan: Eggman Empire Fortress Iron Fortress

• Ring One: Luonnollisen polun jälkeen pääset lopulta kaareutumaan ylöspäin, joka vie sinut seuraavaan alustaan. Ohjauslaatikon yläpuolelle on ensimmäinen punainen tähti.
  • Ring Two: Sinun täytyy sitten vauhdittaa joitakin ramppeja, joissa sinun pitäisi tulla osaan, jossa on kelluvia hampaita, joissa on renkaat. Jos nostat ensimmäistä hammaspyörää ja odotat, kunnes olet huipun yläpuolella, vapauta voit saavuttaa alustan. Toinen rengas on yläalustalla.
  • Sormus Kolme: Jatka tien oikealle täältä. Pian sinun pitäisi tulla toiseen kehruulaitteeseen hyppäämällä joitakin pieniä aukkoja. Jälleen kerran nosta, kunnes olet hypätä ja vapauttaa. Tämä lähettää sinulle ylimmälle alustalle, jossa voit tarttua kolmanteen Red Star Ringiin.
  • Ring Four: Seuraa polkua uudelleen vasta tarkistuspisteen jälkeen. On olemassa alusta, joka putoaa, pysy siinä, kunnes pääset alemmalle tasolle. Tämän jälkeen tee tie oikealle, välttäen esteitä ja neljäs rengas kelluu juuri alustan yläpuolella.
  • Ring Five: Sinun täytyy pitää otsikko ylöspäin. Jossain vaiheessa sinun pitäisi tulla ramppiin. älä mene ramppiin alaspäin, sen sijaan lisää läheltä ja lentää oikealle. Sinun pitäisi lyödä alusta, jossa voit tarttua viimeiseen Red Star Ringiin.

Vaihe kaksikymmentäyhdeksän: Eggman Empire Fortressin lopullinen tuomio

• Ring One: Kun aiot eteenpäin, sinun täytyy väistää vihollisia, jotka jatkavat lasereiden palamista. Tämän polun vasemmalla puolella on ensimmäinen Red Star Ring, joka ottaa sen.
  • Ring Two: Sitten törmäät metallihiomakoneisiin, joita sinun täytyy väistää, jotta vältät osumat. Jos käytät oikeaa polkua, voit löytää toisen hiomakoneen takana olevan piilon.
  • Sormus Kolme: Tämän jälkeen sinun täytyy väistää noin tiukat kulmat. Kun olet läpäissyt kulmat, sinun täytyy siirtyä nopeasti oikealle napata kolmas punainen tähti rengas.
  • Ring Four: Tulet sitten ramppiin, joka heittää sinut eteenpäin ja joudut tarttumaan kiskoon. Sinun on jatkettava hyppäämistä kiskojen välillä, jotta sähkö ei pääse iskeytymään, löydät keskimmäisen rataosan neljännen Red Star Ringin.
  • Ring Five: Haluat pysyä keskiraidalla ja siirtyä ylöspäin uudelle alustalle. On enemmän vihollisia ja enemmän kiskoja jauhaa. Tällä kiskojoukolla halutaan pysyä keskitielle, josta löydät viimeisen Red Star Ringin.

Vaihe kolmekymmentä: VS Death Egg Robot.

Tämä on pelin viimeinen vaihe ja viimeinen pomo-taistelu. Tässä vaiheessa ei enää kerätä Red Star Sormuksia.

~

Oliko tämä hyödyllinen sinulle? Pystytkö löytämään lisää Red Star Ringsia nyt? Kerro meille kommenteistamme.