Dark Souls & kaksoispiste; Remastered - Ember-sijainnin opas

Anonim
Dark Souls & kaksoispiste; Remastered - Ember-sijainnin opas - Pelit

Sisältö

Voit saada vasta tähän mennessä vain perusaseita Dark Souls: Remastered. Hetken kuluttua sinun täytyy nousta normaaliin, tuleen, jumalalliseen ja maagiseen aseeseesi, jotta voit ottaa kovempia vihollisia ja kovempia pomoja.

Kun olet lähellä loppupeliä - tai jos pelaat PvP: tä - se on vieläkin tärkeämpää nostaa aseesi. Voit tehdä sen löytämällä pelin 10 piilotettua upotusta. Kukin voi viedä tietyn sepän päälle, jotta he voivat nousta aseistasi tehokkaampiin versioihin itsestään.

Tässä oppaassa näytän teille, mistä löydät jokaisen ihmisen, jonka sepän täytyy ottaa se käyttämään sitä ja mitä aseita se muuttaa mihin tasoihin.

Jotkut niistä ovat helpompia löytää kuin muut, ja jotkut vaativat, että suoritat tiettyjä toimintoja niiden sijainnin avaamiseksi.

Muista tarkistaa myös uudet julkaisut täältä:

• Paras PvP rakentaa vahvuutta, kykyä ja taikuutta
  • Hakkerien hakeminen PvP: ssä

Suuri ihminen

Sijainti: syvyydet
muuttaa: +5 Normaali +10 Normaali; +5 Normaali +5 raakaa

Miten saada se: Löydät tämän ihmisen sen jälkeen, kun olet syöttänyt keittiöön syvyyksiin. Tappaa teurastaja täällä ja katso rintakehän alkuperäisen sijaintinsa takana.

Erittäin suuri ihminen

Sijainti:
Uudet London rauniot
muuttaa: +10 Normaali +15 Normaali

Miten saada se: Kun olet valuttanut veden New London raunioista, löydät tämän ihmisen aiemmin saavuttamattomalta alueelta. Ehdotan kuitenkin, että aloittaisin Drakesin laakson päästä siihen, koska se on helpompi polku.

Laaksossa mene New London raunioiden sisäänkäynnille ja seuraa polkua ylös ja oikealle. Mene ohi Dark Wraiths -tilaan, avoimen alueen ja oikealla puolella (kaksi muuta Dark Wraithiä), ja seuraa polkua vielä kaksi portaikkoa.

Jatka polkua ympäri ja käänny vasemmalle, kun se lopulta hajoaa. Mies on rintakehässä, joka istuu sateella.

Crystal Ember

Sijainti: Duke's Archives
Seppä: Giant Blacksmith
muuttaa: +10 Normaali +5 Crystal

Miten saada se: Mene Duke's Archivesiin ja tulisijan ulkopuolelle pohjakerroksessa. Mene tulesta ja mene oikealle. Mene huoneen läpi vasemmalla puolella olevalla vipulla. Kun kirjoitat seuraavaan huoneeseen, jossa on kirjahyllyjä, käänny oikealle ja mene kirjahyllyjen aukon läpi. Mies on suuressa rinnassa.

Suuri liekki-ihminen

Sijainti: Demon rauniot
Seppä: Seppä Vamos

muuttaa: +5 Tuli +10 tuleen

Miten saada se: Siirry Demonin raunioiden sumuportille. Kun lähestyt, siirry vasemmalle ja käänny vasemmalle katsomalla alla olevaa polkua. Tee alla oleva vihollinen hyökkäys ja seuraa polkua. Täällä on useita erittäin vahvoja vihollisia, mutta polun lopussa löydät rintakehän, jossa sisäpuoli on.

Chaos Flame Ember

Sijainti: Demon rauniot
Seppä: Seppä Vamos
muuttaa: +5 Tuli +5 kaaokseen

Miten saada se: Voita lakkaamaton purkaus. Mene nyt avoimeen laava-vuoteeseen. Siellä on rinnassa. Avaa se ylösnousemustyökaluun.

Suuri Magic-ihminen

Sijainti: Duke's Archives
Seppä: Rickert
muuttaa: +5 Magic-aseita +10 Magic-aseisiin

Miten saada se: Voita Seath Scaleless. Palaa herttuan arkistoon, jossa hänet ensin tapetaan. Se on suuressa rinnassa huoneen keskellä.

Enchanted Ember

Sijainti: Darkroot Garden
Seppä: Rickert
muuttaa: +5 Magic osaksi + 5 Enchanted

Miten saada se: Tämä on sellainen kipu takana, että saat. Läpimurto Darkroot Gardenissa kulkee Alvinan tornin läpi. Toisaalta mene oikealle ja metsän läpi. Tulet pieneen, vetiseen alueeseen, jossa on useita suuria Mushroom Men. Voittaa ne ja avaa rinnan vedessä.

Divine Ember

Sijainti:
Darkroot Garden
muuttaa: +5 Normaali +5 jumalalliseksi

Miten saada se: Mene Darkroot Gardeniin ja lyö Moonlight Butterfly. Jälkeenpäin jatka sillan yli ja suuntaa kohti tornia. Kiipeä huipulle löytääksesi tämän kuolleen sepän kiinni.

Suuri jumalallinen ihminen

Sijainti: Jättiläisten hauta
muuttaa: +5 Jumalalliset aseet +10 jumalallisiin aseisiin

Miten saada se: Kiipeä tikkaita ja mene oikealle ensimmäisestä tulipalosta, joka on jättiläisten haudassa (lähellä paikkaa, johon tapaat). Jatka kunnes tulet toiseen kivirakenteeseen. Maassa on reikä. Pudota se alas.

Alla oleva huone on täynnä luurankoja - vähintään kuusi. Voita heidät hakemaan tämä kuolleesta seppästä huoneen takana.

Tumma ihminen

Sijainti: Maalattu Ariamisin maailma
muuttaa: +5 jumalallinen +5 okkultiksi

Miten saada se: Kiipeä Ariamisin maalattua maailmaa sijaitsevalta keskialueelta alas vasemmalta puolelta. Alareunassa mene vasemmalle ja lyö seinäsi edessäsi. Jatka polkua alaspäin ja poimi liitteen avain ruumista.

Kiipeä takaisin kaivosta ja mene oikealle keskialueen yli. Kun olet koko alueella, käänny vasemmalle rakenteen alla ja avaa puinen ovi liitteen avaimella. Mene ylös portaita pitkin valleilla ja laske toinen portaita.

Etsi kuolleen sepän täältä, kun olet voittanut viholliset.

---

Nyt kun tiedät, mistä löydät kaikki upotukset Dark Souls: Remastered, voit nousta kaikki pienet talonpojan aseet voimakkaiksi kuolemanmyyjiksi.

Jos olet menossa pelaajan vastaan ​​pelaajan taisteluun, varmista, että tutustut opasamme parhaan PvP: n rakentamiseen varmistaaksesi, että olet hyppäämässä täysin varusteltuun.